Informatie voor patiënten

 Wat moet ik meenemen?

Wanneer u onze praktijk bezoekt voor een behandeling dan dient u een eigen handdoek mee te nemen. Bij het eerste bezoek verzoeken wij u uw verzekeringsgegevens en eventuele verwijsbrief mee te nemen. Daarnaast is het van belang dat u uw verzekeringspolis nakijkt op het aantal behandelingen dat u vergoed krijgt.

Heb ik een doktersverklaring nodig?

 

Nee. U kunt zonder doktersverklaring/verwijzing behandeld worden. Er zal echter wel eerst een screening plaatsvinden van uw klacht. Uiteraard kunt u ook met een verklaring van een arts of specialist bij ons terecht. Voor mensen die verzekerd zijn bij aan Achmea gelieerde verzekeringen geldt, is er wel een verwijzing nodig.

Heb ik recht op vergoeding door mijn ziektekosten verzekering? 

 

Dit is afhankelijk van uw zorgverzekering en aanvullend pakket. Wij raden aan altijd contact op te nemen met uw zorgverzekeraar op welke vergoeding u recht heeft. Behandelingen worden zoveel mogelijk direct gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. U blijft echter ten alle tijden verantwoordelijk voor de betaling van uw behandelingen.

>>Lees meer over Vergoedingen

Hoe kan ik een afspraak afzeggen?

 

Bent u verhinderd voor een afspraak dan dient u dit 24 uur van te voren door te geven aan de administratie. De administratie is aanwezig op locatie MTC van maandag t/m vrijdag van 8.00-17.00 uur en te bereiken via : 0252-211317.  In het weekend en 's avonds kunt u het antwoordapparaat inspreken of een mail sturen naar info@fysiovoorhout.nl

Bij niet tijdig afzeggen van de afspraak  kunnen 70% van de kosten van het consult bij u in rekening wordt gebracht.

Door wie wordt ik behandeld?

 

Wie uw behandelend fysiotherapeut wordt is afhankelijk van de aard van uw klacht of behandeling en beschikbaarheid van de fysiotherapeut. Doorgaans wordt u behandeld door dezelfde fysiotherapeut.

Waar kan ik terecht met een klacht of opmerking

 

Wij doen ons best om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht of opmerking heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Dan is het goed om uw klacht of opmerking kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Contact

Wilt u weten wat FysiotherapieVoorhout voor u kan betekenen?

0252-211317

Klantonderzoek

We willen graag weten wat u van onze dienstverlening vindt zodat wij onze kwaliteit kunnen verbeteren. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten en kunt u deponeren in onze wachtkamer. De gegevens worden anoniem behandeld.

Download Enquête